28. Konferencja
IPMA Polska

SYNERGY

20-21 listopada 2025
Warszawa
Zapisz się na listę zainteresowanych
udziałem w 28. Konferencji IPMA Polska
i zyskaj dodatkowy rabat!

W świecie, gdzie niepewność i zmienność stają się codziennością, coraz wyraźniej widać, że prawdziwy sukces rodzi się we współdziałaniu. Synergia to coś więcej niż współpraca – to zaufanie, różnorodność, wspólny cel i energia, która łączy ludzi, zespoły i organizacje.

Tegoroczna konferencja IPMA Polska to przestrzeń, w której zarządzanie projektami spotyka się z człowiekiem – jego emocjami, wartościami i potencjałem. To czas na inspiracje, wymianę doświadczeń i odnalezienie równowagi – w pracy i w życiu.

Prelegenci

Zaproszeni przez IPMA Polska prelegenci to doświadczeni liderzy, przedstawiciele świata biznesu, największych firm i organizacji pozarządowych, którzy zapewnią szerokie spektrum poglądów oraz różnorodność praktycznych zastosowań prezentowanych rozwiązań.

Łukasz <br>Borowiecki

Łukasz
Borowiecki

CEO, Co-Founder,
10 Senses

Grzegorz <br>Dzwonnik

Grzegorz
Dzwonnik

Konsultant, menedżer, wykładowca akademicki

Przemysław <br> Janiszewski

Przemysław
Janiszewski

Lider, mentor, menedżer, Medalista Mistrzostw Świata i Europy, Arcymistrz Międzynarodowy w brydżu sportowym

Aleksandra <br> Kanofocka

Aleksandra
Kanofocka

mentorka, trenerka i certyfikowana ekspertka z zakresu zarządzania projektami

Mariusz <br>Kapusta

Mariusz
Kapusta

ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami

Dariusz <br> Nestorowicz

Dariusz
Nestorowicz

Dyrektor Biura Zarządzania Projektami, Unisoft

Marcin <br>  Połulich

Marcin
Połulich

Operations & Growth,
AI-accelerated Innovation, Netguru

Moderatorzy

Witold Antosiewicz

Witold Antosiewicz

Ekspert w zakresie zarządzania społecznościami, mentor dla przedsiębiorców

dr hab. Emil Bukłaha, prof. SGH

dr hab. Emil Bukłaha, prof. SGH

Wykładowca, konsultant, trener problematyki zarządzania projektami

Andrzej Gajewski

Andrzej Gajewski

Konsultant, Mentor, Trener, ProPM Project Management

Krzysztof Juszczyk

Krzysztof Juszczyk

Menedżer ds. Rozwoju Innowacji, Saint-Gobain Polska

Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak

Inspirujący mówca, mentor, networker, GrupaYak

Leszek Zaremba

Leszek Zaremba

EKSPERT

28. Konferencja IPMA Polska - miejsce spotkania:

Hotel Arche Krakowska
Aleja Krakowska 237/U1, 02-180 Warszawa

Uczestnikom wydarzenia na hasło IPMA2022 przysługuje rabat na noclegi. 

Program Konferencji:

Program Konferencji zostanie ogłoszony wkrótce

Bilety

Rejestracja zostanie otwarta wkrótce

PREMIUM
EARLY BIRDS

Udział w Konferencji i Gali
3400zł netto
2720 zł netto
  • 2 dni Konferencji
  • Prelekcje
  • Warsztaty
  • Udział w uroczystej Gali rozdania nagród
  • 20% rabatu dla członków IPMA Polska

GOLD
EARLY BIRDS

Udział w Konferencji
2700zł netto
2160 zł netto
  • 2 dni Konferencji
  • Prelekcje
  • Warsztaty
  • 20% rabatu dla członków IPMA Polska

GALA

Udział w Gali
1000 zł netto
  • Udział w uroczystej Gali rozdania nagród
  • 20% rabatu dla członków IPMA Polska

Do cen biletów należy doliczyć 23% podatku VAT

Jesteś Kierownikiem Projektu i chcesz, aby Twój zespół wziął udział w Konferencji? A może jesteś właścicielem firmy i chcesz, by wszyscy Twoi pracownicy zdobyli wiedzę i doświadczenie potrzebne w zarządzaniu projektami? Zapraszamy do zapisów grupowych. Przygotowaliśmy dla Was atrakcyjne zniżki.

Sylwia Skonecka, Dyrektor ds. rozwoju
tel: +48 662 051 772, sylwia.skonecka@ipma.pl

Dlaczego warto?

Konferencja IPMA Polska
0
Prelegentów z różnych branż
0
Uczestników
+ 0
Jednostek Aktywności Projektowej
0

Niepowtarzalna okazja do wysłuchania doświadczonych praktyków, którzy kształtują najnowsze trendy i dzielą się swoim doświadczeniem w zarządzaniu projektami

Możliwość  poznania Laureatów  konkursów Polish Project Excellence Award oraz Polish PMO Award podczas marketplace

Najnowsze trendy, narzędzia i techniki w dziedzinie zarządzania projektami oraz udział w warsztatach 

Networking, wymiana doświadczeń i okazja do nawiązania kontaktów biznesowych pomiędzy uczestnikami konferencji

Kim jesteśmy?

International Project Management Association Polska jest częścią międzynarodowej organizacji non-profit – International Project Management Association®, zrzeszającej, wspierającej i certyfikującej Project Managerów na całym świecie. Działamy uwzględniając lokalne uwarunkowania i potrzeby organizacji i osób zarządzających projektami.

Co robimy?

Przekazujemy najnowsze trendy w zarządzaniu projektami, autoryzujemy trenerów i firmy szkoleniowe, prowadzimy międzynarodowy system certyfikacji project managerów oraz wspieramy organizacje wdrażające zarządzanie projektowe. Certyfikaty potwierdzające kompetencje kierownika projektu zgodne z wytycznymi IPMA® posiada obecnie łącznie ponad 300 000 osób na świecie.

Dlaczego my?

Umożliwiamy networking, przedstawiamy inspirujące tematy i ciekawe studia przypadków. Nasi prelegenci to ludzie, którzy mogą poszczycić się sukcesem w budowaniu kompetentnych zespołów i dobrze prosperujących organizacji. Tworzymy okazje do spotkań z prelegentami i finalistami konkursu Polish Project Excellence Award, najlepszymi praktykami PM .

Współpraca

Platynowy Sponsor

Złoty Sponsor

Srebrny Sponsor

Brązowi Sponsorzy

Sponsorzy

Partner honorowy

Partnerzy

Poprzednie edycje

Kontakt

Sylwia Skonecka
Dyrektor ds. rozwoju
+48 662 051 772,
  sylwia.skonecka@ipma.pl
Zespół Konferencji
konferencja@ipma.pl

Łukasz Borowiecki

CEO, Co-Founder, 10 Senses

Współzałożyciel 10 Senses, firmy doradczej świadczącej usługi w z zakresu zaawansowanej analityki, w tym AI oraz Business Intelligence. Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych, obroniony w Szkole Głównej Handlowej oraz magistra socjologii o specjalności metod ilościowych, obroniony na Uniwersytecie Jagiellońskim. Przed założeniem 10 Senses pracował jako konsultant w EY Business Advisory. Łącznie posiada 15 lat doświadczenia w projektach data science oraz wykorzystujących dane w firmach konsultingowych oraz badań marketingowych. Autor publikacji z obszaru wykorzystania AI w Polsce oraz aktywny uczestnik Grupy Roboczej ds. AI. 

Grzegorz Dzownnik

Konsultant, menedżer, wykładowca akademicki

Doktor nauk ekonomicznych. Inżynier. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego oraz Politechniki Gdańskiej. Konsultant, menedżer, wykładowca akademicki. Partner konsorcjalny międzynarodowego think tanku Systemic Excellence Group.

Specjalizuje się w szeroko rozumianym wprowadzaniu zmian, w szczególności tych, które ukierunkowane są na budowanie potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw. Od wielu lat zawodowo związany z projektowaniem strategii przedsiębiorstw, zarządzaniem strategicznym (w tym portfelami projektów) oraz zarządzaniem projektami.

Posiada certyfikaty PMP, P2P, CSM, CSPO. Prowadził i nadzorował kilkadziesiąt projektów i programów strategicznych.

Od 2005 roku zaangażowany w oceny projektów w ramach IPMA International Project Excellence Award. Ich istotą jest m.in. identyfikowanie najlepszych praktyk w obszarze zarządzania projektami. Jako asesor wiodący kieruje wielokulturowymi międzynarodowymi zespołami eksperckimi.

Przemysław Janiszewski

Lider, mentor, menedżer, Medalista Mistrzostw Świata i Europy, Arcymistrz Międzynarodowy w brydżu sportowym

Pochodzę z przepięknego Podlasia i to właśnie tam narodziła się moja pasja do brydża, pięknej gry, której zawdzięczam niejeden sukces zawodowy, jak i prywatny.

Na rynku budowlanym działam już ponad 20 lat sprawując kluczowe stanowiska zarządcze w międzynarodowych korporacjach. W swojej karierze zawodowej byłem odpowiedzialny nie tylko za rynek polski, ale również słowacki, czeski, odpowiadałem i nadzorowałem działalność spółek w Niemczech, krajach Beneluxu, jak również z ramienia Rady Nadzorczej zarządzałem aktywnością spółki w Finlandii. We wszystkich wspomnianych wyżej aktywnościach nigdy nie zapominałem o brydżu – dyscyplinie sportowej, dzięki której nauczyłem się cierpliwości, współpracy i podejmowania właściwych decyzji bez kompletu informacji, działając na przykład pod presją czasu.

W ramach fundacji doradzam, jak gra w brydża może przełożyć się na nasze życie zawodowe i rozwijać umiejętności niesamowicie ważne w biznesie tj. analityczne, logiczne, strategiczne myślenie, praca w zespole, uczenie się na własnych błędach i wyciąganie wniosków czy też radzenie sobie ze stresem i porażkami. 

Aleksandra Kanofocka

mentorka, trenerka i certyfikowana ekspertka z zakresu zarządzania projektami

Doświadczona menedżerka projektów i programów z interdyscyplinarnym wykształceniem oraz ponad 17-letnim doświadczeniem w środowisku międzynarodowym. Absolwentka geografii kultur na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów magisterskich z zakresu zintegrowanego zarządzania zasobami naturalnymi na Uniwersytecie Humboldta w Berlinie. Karierę rozpoczynała w obszarze zrównoważonego rozwoju, współpracując m.in. z Komisją Europejską i Ministerstwem Środowiska.

Od 2011 roku realizuje złożone projekty i programy IT w międzynarodowych korporacjach. Obecnie pracuje jako Transition & Transformation Project Manager, wspierając klientów w skutecznej realizacji projektów transformacyjnych o dużej skali i złożoności. Wyróżniona nagrodą Top Talent przez Kyndryl Global Project Management Profession.

Jako mentorka, trenerka i certyfikowana ekspertka z zakresu zarządzania projektami, od lat wspiera liderów, zespoły oraz osoby rozwijające swoją karierę zawodową. Współpracuje m.in. z IPMA, Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu oraz PMI. Tworzy autorskie warsztaty i materiały edukacyjne w obszarach efektywnej pracy w międzynarodowym środowisku, komunikacji, przywództwa i organizacji pracy.

Współautorka książki „Pasja”, napisanej wspólnie z Brianem Tracy – o odwadze w działaniu, pokonywaniu barier i realizacji ambitnych celów.

Mariusz Kapusta

ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami

Jego ponad 20-letnie doświadczenie obejmuje prowadzenie międzynarodowych projektów IT oraz opracowywanie i wdrażanie procesów zarządzania projektami w pełnym przekroju branż – od budowlanej, przez farmaceutyczną, po produkcyjną. Jest uznanym mówcą i mentorem w dziedzinie zarządzania projektami, przywództwa oraz narzędzi do zarządzania projektami.

Prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Leadership Center, która uczy jak rozpoczynać i kończyć z sukcesem projekty w świecie, w którym brakuje czasu, brakuje zasobów za to nie brakuje problemów.

Wykładowca, trener i prowadzący największy w Polsce kanał na YouTube o zarządzaniu projektami „Zarządzanie Projektami – Mariusz Kapusta”. Twórca metody 12 pytań KISS PM® i autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku”. 

Dariusz Nestorowicz

Dyrektor Biura Zarządzania Projektami, UNISOFT

Od ponad 15 lat związany z zarządzaniem projektami, a od kilku lat z zaangażowaniem rozwija kulturę projektową w jednej z najstarszych firm IT w naszym kraju specjalizującej się w tworzeniu i wdrażaniu systemów ERP. W pracy łączy pasję do zmiany z wieloletnim doświadczeniem operacyjnym, koncentrując się na tym, co naprawdę ma znaczenia: skuteczność działania, efektywne zespoły i konkretne rezultaty biznesowe.

Na co dzień kieruje Biurem Zarządzania Projektami, odpowiadając za rozwój standardów, doskonalenie praktyk oraz wspieranie realizacji kluczowych inicjatyw. Równolegle prowadzi dwa programy rozwojowe – jeden z nich dotyczy transformacji podejścia do zarządzania projektami i budowania świadomej kultury pracy projektowej, drugi zaś koncentruje się na rozwoju produktów opartych na technologii WWW.

W centrum jego uwagi zawsze znajdują się ludzie – ich potencjał, umiejętności i zaangażowanie. Uważa, że właśnie tam, gdzie pojawia się współodpowiedzialność, zrozumienie celu i synergia w działaniu, możliwe jest osiąganie najlepszych rezultatów. Efektywność traktuje jako rezultat dobrze dobranych metod, ale też relacji i wspólnego kierunku.

Jako Asesor IPMA i juror konkursu PMO Award dzieli się swoim doświadczeniem, ale też aktywnie czerpie inspiracje od innych. Uważa, że rozwój organizacji projektowej to proces ciągły – wymagający odwagi do zmian, ciekawości i otwartości na nowe sposoby działania.

Twórczo pracuje także poza biurem – w drewnie znajduje przestrzeń, w której, podobnie jak w projektach, liczy się pomysł, precyzja, uważność i radość z efektu końcowego.

Marcin Połulich

Operations & Growth, AI-accelerated Innovation, Netguru

Manager z ponad 17-letnim doświadczeniem zawodowym w różnych obszarach branży IT.
Pasjonat sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, wizji komputerowej i robotyki. Obecnie jako General Manager zarządza całością operacji linii biznesowej DeepTech w ramach DAC.digital.

W ramach działalności dostarczają przełomowe rozwiązania innowacyjne z użyciem tzw. głębokich technologii wspieranych przez podejście badawczo-rozwojowe.

Milena Szostak

CEO, doradca strategii i rozwoju biznesowego, IPMA-D

Jej specjalizacją jest zarządzanie zmianą. Jedna z dwóch trenerek w Polsce, która może poszczycić się akredytacją Edwarda De Bono. Doświadczona Menedżerka obszarów people & organizational culture. Od wielu lat praktykuje metody pracy w oparciu o NVC jako kierunek projektowania sprzyjającej kultury organizacji. Pasjonatka rozwoju potencjału ludzkiego. Trenerka kompetencji miękkich, facylitatorka. Ceniona za skuteczne otwieranie myślenia i perspektywy oraz empatyczne podejście. Słynie ze znajdowania rozwiązań w sytuacjach bez wyjścia. Większość swojego doświadczenia budowała w branży górniczej oraz energetycznej. Pracuje w oparciu o wyznaczanie wartości i ideologie, że słowa mają wielką moc.

Witold Antosiewicz

Ekspert w zakresie tworzenia relacji biznesowych, szkoleniowiec, mentor dla przedsiębiorców, Community HUB

Jest ekspertem w zakresie zarządzania społecznościami, tworzenia relacji biznesowych, mentorem dla przedsiębiorców oraz współtwórcą Community HUB – przestrzeni, w której przedsiębiorcy oraz managerowie rozwijają kompetencje rozwoju biznesu oraz własnego z wykorzystaniem LinkedIn oraz networkingu.  Specjalizuje się w szkoleniach z efektywnych działań prowadzących do sprzedaży przez relacje w świecie realnym oraz online, tworzenia strategii komunikacji i sprzedaży oraz organizowania aktywnych społeczności na LinkedIn. Pokazuje i naucza, jak skutecznie wdrożyć networking oraz LinkedIn w swoje działania sprzedażowe.

Dwukrotnie zdobył tytuł Najlepszego Networkera w Polsce nadawanej przez największą organizację networkingową na świecie BNI. Uczy i wspieram aktywnych przedsiębiorców w strategicznym budowaniu trwałych sieci wartościowych kontaktów, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi networkingu i digital networkingu.

Przez lata współtworzył rozwój takich organizacji jak BNI, Networking Concierge Club oraz Klub Inteligencji Biznesu, gdzie pomagał firmom i profesjonalistom osiągać cele biznesowe poprzez LinkedIn, networking oraz digital networking. Miał także zaszczyt dwukrotnie współtworzyć największą polską kampanię marketingową na Li „LinkedIn Top Influencer 2020 i 2021”.

Jest współautorem książki „Praktyczny poradnik networkingu” oraz kursów wideo „Networking bez tajemnic” i “LinkedIn bez tajemnic” jak również autorem wielu artykułów oraz publikacji w prasie biznesowej oraz na LinkedIn.

dr hab. Emil Bukłaha, prof. SGH

Wykładowca, konsultant, trener problematyki zarządzania projektami

Absolwent kierunku Zarządzanie i Marketing SGH w Warszawie, profesor w Katedrze Zarządzania Projektami SGH – czołowego polskiego ośrodka naukowego, badawczego i dydaktycznego w zakresie zarządzania projektami. Absolwent Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami SGH. Wykładowca, konsultant i trener problematyki zarządzania projektami, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień controllingu projektów, technik planowania i sterowania, informatycznego wsparcia w zarządzaniu projektami oraz zarządzania programami i portfelami. organizator oraz wykonawca kilkudziesięciu projektów naukowo-badawczych.  Autor ponad osiemdziesięciu publikacji z obszaru zarządzania. Certyfikowany PM w zakresie zarządzania projektami (PRINCE2®, AgilePM®, Professional Scrum Master PSM I®, GPM-b®), ryzykiem (M_o_R®), portfelami (MoP®) i programami projektów (MSP®) oraz zarządzania zmianą (ChM®). Członek stowarzyszeń fachowych PMI oraz IPMA. Koordynator Programu Partnerskiego IPMA-Student w SGH w Warszawie. Propagator idei zarządzania projektami w życiu zawodowym i prywatnym :)

Andrzej Gajewski

Konsultant, Mentor, Trener, ProPM Project Management

Z Zarządzaniem Projektami związany od ponad 20 lat. W różnych rolach od Project Managera przez Program Managera po Head of Project Management i zarządzanie strategicznymi projektami i programami. Zrealizował ponad 50 różnej wielkości inicjatyw od IT przez finanse i bankowość, budownictwo, hotelarstwo i turystykę do produkcji i logistyki.

Lubi dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem jako trener, coach i mentor z zakresu project managementu oraz trener Myślenia Wizualnego w ProPM Project Management.

Na co dzień, Head of Strategic Project Management w Trans.eu Group SA (właściciela Platformy Transportu Drogowego) w praktyce, łączy projekty biznesowe z podejściem Agile i SAFe. Fascynują go turkusowe organizacje i Management 3.0.

Co poza PMowaniem? Gra, bardziej pogrywa na gitarze, słucha ogromnej ilości muzyki. Sketchnoting i Visual Thinking to jego pasje. Uwielbia to robić, a “dzieła” możesz zobaczyć na blogu JaMaluje.pl.

Krzysztof Juszczyk

Menedżer ds. Rozwoju Innowacji, Saint-Gobain Polska

Krzysztof Juszczyk pełni funkcję Menedżera ds. Rozwoju Innowacji w Saint-Gobain Polska. Jest entuzjastą zarządzania projektami, metodologii agile oraz innowacji, z ponad 20-letnim doświadczeniem w realizacji międzynarodowych projektów w obszarach IT, biznesu i przemysłu. Od wielu lat aktywnie wspiera rozwój Śląskiej Grupy Regionalnej IPMA. Posiada liczne certyfikaty w zakresie zarządzania projektami, w tym PRINCE2, IPMA, AgilePM oraz PSM. Obecnie jest również certyfikowanym innowatorem w Grupie Saint-Gobain. Krzysztof dzieli się swoją wiedzą, optymizmem i dobrym humorem z zespołami na całym świecie, zarówno w ramach Grupy Saint-Gobain, jak i poza nią.

Grzegorz Turniak

Inspirujacy mówca, mentor, networker, GrupaYak

Wykładowca na studiach podyplomowych SGH, UW, PW i MBA na ALK, PK.  Niestrudzony orędownik i pasjonat idei networkingu. Mingling maven – poprowadził ponad 2000 sesji networkingowych dla przeszło 200.000 uczestników. W lutym 2006 wprowadził i rozwijał do 2013 na rynku krajowym firmę BNI Polska. 

Obecnie jest partnerem spółki szkoleniowo-doradczej GrupaYak.

Został wybrany jednym z „10 Topowych Głosów Polskiego Linkedin 2018, 2019 o 2020„.  Prowadzi z zespołem programy rozwojowe:

#SocialSelling, #FirmaNaLinkedin, 

#MentorCEOin, #RzecznictwoPracowników.

Na eventach biznesowych zarządza #SesjePozytywnychRelacji.

Poprzednio: Prezes Akademia Rekomendacji, BNI Polska, Jobpilot Polska; HR Sector Sales Manager – SAP Polska; Managing Director – Neumann Management Institute; Dyrektor Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania.  Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio). Nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College). Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Członek założyciel PSZK w 1994, a a latach 2003-2004 członek Zarządu PSZK. Założyciel i od 2006 Prezes, do 2019 członek Zarządu Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. 

Jest autorem książki „Nigdy nie stój sam”  i współautorem: “Alchemia Kariery” (z J. Santorskim), “Profesjonalny networking. Kontakty, które procentują” (z R.Wendtem), “Praktyczny poradnik networkingu” (z W. Antosiewiczem), „Zanurz się w błękitnym oceanie. Jak networking wspiera  rozwój firm” (z K.Rumianowskim), „Nigdy nie stój sama” (z Agatą Dynoch). 

Leszek Zaremba

Ekspert

Doświadczony Manager Innowacji i Menedżer Projektów, ekspert w zakresie definiowania strategii innowacji, rozwoju i wdrażania innowacyjnych produktów i usług oraz budowania efektywnych modeli biznesowych. Od kilkunastu lat współtworzy innowacje na skrzyżowaniu korporacji i start-upów. Były Prezes Funduszu Leonarto Alfa – wehikułu inwestycyjnego wspierającego projekty B+R w fazie zaląż̇kowej o wysokim potencjale komercjalizacji. Przed dołączeniem do Leonarto był jednym z liderów techBrainers, firmy doradczej wyspecjalizowanej w brokeringu, finansowaniu i zarządzaniu innowacjami, gdzie miał okazję pracować i współtworzyć rozwiązania dla dużych firm m.in. z sektora energetycznego. Współtwórca metodologii definiowania Strategicznej Agendy Badawczej, Total Innovation Audit oraz Programu Pilotażowych Wdrożeń Pilot Maker realizowanego w ramach programu ScaleUp, który w ciągu 18 miesięcy połączył potencjał ponad 50 start-upów z potencjałem takich firm jak Tauron, Kross, Amplus, Asseco i Carrefour.

 

Karierę zawodową rozpoczął w Centrum Badawczo – Rozwojowym KGHM CUPRUM, gdzie był m.in. odpowiedzialny za zorganizowanie systemu zarządzania innowacjami i projektami, zarządzanie portfelem projektów realizowanych w Spółce oraz ściśle współpracował z Zarządem w zakresie definiowania i wdrażania strategii rozwoju. Od maja 2015 roku pełnił obowiązki Dyrektora Departamentu Badań i Innowacji w Centrali KGHM Polska Miedź S.A., będąc współodpowiedzialnym za zarządzanie innowacjami w Spółce, zarządzanie portfelem projektów badawczo – rozwojowych, stworzenie systemu zarządzania wiedzą oraz budowę Centrum Wiedzy w ramach Grupy Kapitałowej. W ramach doradztwa opracował scoring projektów innowacyjnych dla kilku organizacji (sektor bankowy, sektor energetyczny).

 

Obecnie związany z TISA GROUP, zajmującą się świadczeniem profesjonalnych usług i doradztwa w zakresie IT, transformacji cyfrowej i technologii mobilnych. Prezes Zarządu spółki Hero.DOT software agency dostarczającej nowoczesnym organizacjom rozwiązania pozwalające automatyzować procesy biznesowe, zwiększać wydajność i przychody dzięki doskonałej obsłudze klienta.

Członek Rady Dyrektorów SoDA – organizacji zrzeszającej pracodawców branży usług IT. Absolwent Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej

Certyfikowany Project Manager IPMA. Asesor w konkursie Polish Project Excellence Award.

 

https://www.herodot.com

https://sodapl.com/o-nas/